Ismét itt...

2009.02.16. 22:07

Lassan megszokjátok már ezeket a kisebb csendeket, amíg nem jelentkezem. A kutya folyamatosan szivat engem. Valamelyik nap egy séta közben nem elég hogy húzni kellett, mert megmoccanni sem akart, a lépcsőn feljövet bement a másodikon egy lakásba. Megnézte a nagyszobát, majd átment a konyhába én meg kint csak vártam és néztem, meg közben bocsánatot kértem folyamatosan. Pintyőke poker party?! Ha aranyhal memóriájú Gábor is játszik akkor soha, értem már hogy hogyan tudja idegileg kizsigerelni az ellenfeleit. Tanulság, hogy legközelebb nem kocsival megyek és akkor én is tudok inni. Melóban folyamatos a szopás, lassan már kezdem megszokni, hogy idegbetegen jövök ki onnan. A feltételek a munkához egy kicsit nagyon hiányosak, de ebbe most ne menjünk bele.

Életemben másodjára mentem el Kisbérre az Eldoradóba, gyanítom utoljára is. Bár 3 éve is ezt mondtam. Onnan veszi észre az ember hogy öregszik, hogy elkezd retro bulikba járni és élvezi az ott hallható zenéket. Na most én is így tettem. Igaz ebben segítségemre volt rengeteg pia, amit azelőtt vágtam/tömtek a szervezetembe Kecskéden. 2 deci jéger után nagyjából már minden mindegy. Utána megissza az ember a Jager/Fütyülős/Pezsgő vegyítésű italt is, sőt van hogy kétszer is. Szóval elindultunk hazafelé Kecskédről, de Tatabánya és Környe között felröppent a gondolat, hogy akkor mi lenne ha elmennénk Kisbérre. Előzőleg tudtuk hogy retro buli lesz, na meg hogy világszenzáció Magyarisztánban, hogy itt először hosszú hosszú idő után újra láthatjuk és hallhatjuk a híres Gáspár Győző féle Romanticot. Higyjétek el, hogy ennyi pia után az ő zenéjük is élvezhető. Ez a paraszt egyfolytában káromkodott a színpadon, majd pedig lesmárolt valami csajt. Ki tudja, lehet Bea asszony is olvassa a blogomat :) Szóval jöttek a jó kis zenék, Haddaway, Rednex, Hungária... igaz ez nem az én korszakom, de akkor is jó volt. Fogalmam sincs mikor értünk haza, de másnapos lettem nagyon, és még a fülem is súgott egész nap a jós ki hangtechnikától.

Folytatódott a poker is, a Titan Poker és a www.pokernetonline.dk jóvoltából kaptam 40 eurót, amit azota felduzzasztottam 125re majd vissza 60ra most pedig megint 112. Elvileg 300nál lehet kivenni, a helye már meglenne a pénznek, csak el kéne érni.

Most is esik a hó, ami megint csak valószínűleg megtréfálta a meteorológusokat, mivel úgy tudom nem ezt jelezték előre. Mi azért kihasználtuk egy kis sétával a Turulnál, Kriszti, Réka, Murphy(akutya) meg én. Parkolóban fasza volt a driftelgetés, bár egy Micrával nem a legegyszerűbb a kis súlya miatt, de azért megpróbáltuk. Lefele jövet csodás látványt nyújtott az M1-esen az útzár, kitudja miért, de elég hosszú kocsisor állt. A nap megkoronázása egy mennyei gyrosozás dózsakertben és most tartunk itt.

Ja ezt a képet Incinek: (a név a lényeges :) )

 

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr77947480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.03.02. 16:10:50

Jót találtál Gyuláról! Kár hogy rég találkoztunk akkor megmutatnám neki is:-D Pintyőkés pokerrel kapcsolatban csak annyi, a multkor nálatok voltunk akkor te is ihattál mégsem produkáltál:-D hehehe Ne vedd magadra:-D Majd 13án:-D A Kutyáról annyit, hogy a példa szerint rosszabb mint egy gyerek. Nem gondolkoztatok még azon hogy jobban megérné gyereket csinálni?!:-DDDDD Amúgy kérünk több írást, mert unatkozok.....

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.03.02. 16:12:25

Jajj majd elfelejtettem újabb képek indafoto.hu/incifinci Fergeteges Farsangi bulis képek:-D

bared 2009.03.11. 22:43:06

ez azért a kisebb csendektől messze áll...

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.03.17. 08:54:51

Már több mint egy hónap eltelt te lustaság! Azt hittem legalább a hétvégi pókerről írsz vmit?!
süti beállítások módosítása