Ez egy jó hétvége volt!

2009.03.24. 09:31

Jó dolog is a szabi, főleg hogy az után meg leltár lett volna. Szóval pénteken kivettem egy szabit, mert indultunk le Pécsre. Érdekes hogy a délután kettős indulás után 4 óra alatt értünk le. Pedig csak egyszer tévedtem el... lehet nem kellett volna betartani a szabályokat?! Lényeg a lényeg a kis fordocskával mentünk, nem is Pécsre, hanem Magyarszékre mert itt szálltunk meg. Fehérvártól kezdve hószakadásban folytattuk útunkat. Körülbelül Magyarszékig ez meg is volt, hol lehagytuk a felhőket, hol behoztak minket. Szóval 6 órára értünk Magyarszékre, ahol már vártak minket. Sütik bevoltak készítve, söröshordó is :) Estére terveztünk egy pokerezést, és pizzázást. Na most ez a kettő olyan jól sikerült, hogy még egy autófényes petanque-ot is beiktattunk éjfél után. A szálláson már régebben jártunk, a legjobb benne az volt hogy a takarók kb 1,4 méteres voltak. Így választhattunk hogy mink fagy meg. Én valahogy megoldottam, és összekuporodva elaludtam. Állítólag néha horkoltam is, de ez a piának tudható be :)

Reggel 8 órási kelés már megviselőbb volt, na meg a pizza ami elrontotta a gyomromat. Egy frissítő zuhany után már minden rendben volt, és indulhattunk is Pécsre. A 48-asok terén volt a verseny. 15 csapat, 8 fok, erős szél, az élmény felbecsülhetetlen. Kabátban soha nem tudtam játszani, erről most is bebizonyosodtam. Első meccsünket rögtön elveszítettük. A harmadik csoportmeccsnél megjelentek a parkolóőrök, mindenki rohant az auóikhoz, és az autómatához jegyet venni. 50Ftért vettem hétfő reggelig egyet, mivel már csak 20 perc volt a fizetős szakaszból, 13-tól ingyenes szombaton. Az elődöntőben találkoztunk azzal a csapattal, akitől rögtön az elején kikaptunk. Rájöttek, hogy mi már nem fázunk, mivel átestünk a holtponton, így simán levertük őket. Végül a döntőben elszenvedtük második vereségünket aznap, így be kellett érni a második hellyel.

5 óra körül el is tudtunk indulni haza, durván 8ra itthon is voltunk. Az átlagsebességen javítottunk egy keveset, igazolni akartuk a tényt, hogy a hazaút mindig gyorsabb. Hazaérve zuhany, majd jöhetett a tequilázás. 7en megittunk másfél üveggel, majd le a békepipába. Ott kis tengés-lengés, majd irány vadorzó. Útban a kijárat felé összefutott két amerikai haverommal, akik mondták hogy ők is oda mennek és már itt a taxijuk is, menjek velük. Nem kellett nagyon győzködni. A vadorzó hozta a szokásos formáját, rengeteg fiatalkorú, bár most nem láttam mattrészeg fiatalokat. Lehet megtanultak bulizni?! Vagy válság van, és nincs pénz piára. 3-kor irány haza, ugyanazokkal a haverokkal. A tequila és a sör megtette hatását, volt egy találkám a nagyfehérrel :)

Szerző: butky

3 komment

Címkék: buli petanque

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr501021823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.03.24. 12:07:54

:-)))))))))) Nem csalódtam Öcsi!!!!!!!Mozgalmas egy hétvége az biztos:-)))))

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.04.07. 10:20:57

Ha már nem írsz, akkor olvass! incifinci14.blog.hu

kókuszosvarázs · http://www.pallas70.hu/marketing-kepzes.php 2009.12.07. 13:33:40

Úgy szép az élet, ha zajlik, ugyebár. Hát nálad zajlik úgy látom. :)
süti beállítások módosítása