2/3

2009.12.25. 18:35

"felnőttebb fejjel" ez de hülyén hangzik a számból, szóval egészen másképp élem meg a karácsonyt mint régebben amikor még a csattogós lepkét tologattam. Érvényesül a jobb adni, mint kapni dolog, mert még mindig többet költök/költünk másokra mint magamra. Itt a cigi az nem számít bele, mert akkor az állítás érvényét veszítené :) Mindegy, mert nincs ezzel semmi baj, jó látni ahogy a körülöttem levők örülnek mikor kibontják az ajándékokat, ki tudja, lehet szimulálnak de ez engem nem érdekel. Sokszor várom a karácsonyt, de amikor meg belecsöppenünk, akkor szeretnék minél előbb túl lenni rajta. Pár éve ilyenkor már a kocsmákat jártuk, úgy jobb volt akkor elviselni az egészet, mára ez abbamaradt. Itt vagyok esténként az én Szerelmemmel, és boldog vagyok hogy van olyan akire mindig számíthatok. Ez persze igaz a család többi tagjára is, de mindenkire máshogy tenkintek. Érdekes, mert még az első sörömet sem ittam meg, és máris csöpögök. 

A vidámabb rész jön most! Kaptam egy karórát, ami igazából nem tetszik, ezért majd kifogjuk cseréltetni, meg egy akkus csavarhúzót ami elkelt már a lakásnál, manuálisan elég nehéz volt a dolgokat csinálgatni. 

 

Most poker...

Szerző: butky

3 komment

Címkék: :) hétköznapok

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr991622824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.12.25. 18:58:53

Szegény Kriszti, biztos nem örül neki:-( nekem is szarul jönne ki ha így lenne, nagyon kellemetlenül érezném magam
én.......

butky · http://butky.blog.hu 2009.12.27. 12:59:03

@Incifinci:
Ezért jó hogy nem Te vagy a csajom :)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.01.02. 21:40:57

@butky: ennek nem tudom melyikünknek kéne jobban örülnie:-))))))
süti beállítások módosítása