Brno

2010.01.21. 11:00

 15-én volt a születésnapom, ebből kifolyólag lett rendezve egy kis házibuli. 14 meghívott emberből jó ha 6 itt volt, köszi nekik. Többieknek fakju :) Rég rendeztem ilyen lapos bulit, mint amilyen ez a mostani volt, de hát én megpróbáltam. Szóval voltunk itt kb. 8-an, meglepiként jött egy XXL pizza, köszi Öcsi. Sör és a feles fogyott rendesen, tudva hogy nekem reggel mennem kell Brno-ba. Hajnali 2-kor sikeresen elindult mindenki haza, én meg aludtam egészen 5:45-ig. Akkor már muszáj volt felkelnem, és elkezdeni készülődni. A csapattagjainak ígértem hogy minden tőlem telhetőt megteszek, de ne számítsanak sokra, mert születésnapi buli lesz és valószínűleg nem leszek teljesen hadrafogható. Amire számítottam be is jött, 12 csapatból sikerült megszerezni a 12. helyet. Talán a 10 év alatt még soha nem végeztem ilyen szar helyen.

Szerző: butky

3 komment

Címkék: buli petanque

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr231689674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.25. 08:41:46

Mizu Öccs? Mért nem írsz? Megint tele van a tököd?!

Izabelle87 2010.11.05. 18:32:11

Itt má sose lesz új bejegyzés? :)
süti beállítások módosítása