Kezdek álmos lenni....

2008.10.21. 04:40

Már vagy 2 éve hogy utoljára éjjel dolgoztam. Annyira nem is gáz, mint amire gondoltam.  Csinálgatom a dolgomat, alig van itt valaki, semmi pörgés, minden nyugis. Ebből látszik, hogy most is tudok írni. Van már ám otthon is net, szóval már mondhatjuk azt hogy készen vagyunk. Talán még a hangyairtó hiányzik, erre pedig tippek kellenek, mert nem szeretik azt amit vettünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr57724120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bared 2008.10.24. 16:08:16

a legjobb hangyacsapda a cukrosvíz...de most komolyan..... volt régebebn olyna, amibe beleragadt, de jó ideje nem kapni olyat, legalábbis a környékünkön.... apor meg smemit nem ér(

butky · http://butky.blog.hu 2008.10.24. 17:01:26

Köszönöm hogy visszatértél. Vagy el sem tüntél? :)

bared 2008.10.31. 00:01:36

nem, nem tűntem:-) csak felcukkoltam magam a múltkor, ugyanis általában én napi 11 órát dolgozom, és ha ránézek a blogodra, az a minimum, hogy van mit olvasnom, ergo írsz:-DDDDDDDDDD én is tudom, hogy elmarad sokszor, sok minden, de ez a blogí rás kötelező érvényű ,-))) különben a kávét egy halom ökörrel kell vigyorogva meginnom, miközben bamba képet vágok....ezt meg te sem szeretnéd:-DDDDDDd
süti beállítások módosítása