Munkahelyem jó oldala

2007.01.09. 17:14

Másfél hónap után kezdem felfedezni a mukahelyem jó tulajdonságait. Eleinte úgy voltam vele, hogy majd elunatkozok minden nap, és csak eltelik valahogy az a 8 óra. Mivel autókkal foglalkozunk, ezért azokkal pl. be is kell állni a műhelybe, szervizsorra. Ennek köszönhetően már vezettem 3,5 tonnás Iveco Dailyt, 15 személyes Mercedes kisbuszt (nagyon szutyok volt), 12 tonnás Mercedessel is megprobálkoztam, csak akkor még nemtudtam, hogy hol van a kézifék, ezáltal nem tudtam elindulni. Megkértem inkább a sofőrt hogy álljon be a mosóba. Ma pedig egy Iveco Eurocargo (képen) lett a szerencsés. Immo ki, kulcs ráfordít és már zúg is a motor. Az elindulással itt voltak problémák, ezt sebességbe nem tudtam betenni. Miután sikerült, nagy lendülettel hajtottam a szerviz felé. Később a többiek tájékoztattak, hogy 3. sebességgel indultam el. Valamikor meg kell tanulni :)

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr9927337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása