Életem eddigi legszebb/legjobb két napján vagyok túl. Mint tudni illik tegnap múltam 21 éves, tehát amerikában is nagykorúnak számítok. Kezdődött mindez a reggeli bridgestone tesztírással, tüdőszűréssel, majd este mentem át Kicsimhez. Fogadott ám meglepetés, aznap még kaptam egy Tunéziai válogatott mezt/mezet (részegen most nehéz eldönteni hogyan kell írni). Torta féleség egy isler formájában (nyami), nadon szép volt. Aztán pedig kaptam két zacsit, mely egy gumit rejtett, a másik pedig pezsgőt és ilyen dohányfüstmentes izét.

Az este is nagyon jól fejeződött be, köszönöm Kicsim! ;)

Mai napon munka, munka és munka. Alig 10 percet voltam itthon, majd irány a kedvenc helyem: Bárka.

Kellemes hangulatú hely, annál kellemesebb emberekkel. Kedves Nővérkémmel futottam itt össze, majd pasijával. Hosszas beszélgetés, ivás után tévedtem haza most egy dolog miatt: Barcelona meccs.

Forza Barca

Szerző: butky

1 komment

Címkék: hétköznapok

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr3628874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Riszta 2007.01.16. 21:40:50

Örülök is,hogy szép estéd volt tegnap Életem!:)Így is "terveztem".SZERETLEK!!!!
süti beállítások módosítása