Bridgestone II.

2007.01.24. 20:13

Ma volt a második rosta, amin csodák csodájára nem jutottam át.
Tesztlapozás újra... számoljam meg hogy egyes sorokban hány "a" betű van, majd adjam össze őket a végén. Ezzel még nem is volt gond. Színtévesztésnél sem tudtak megbuktatni.

Logikai feladatok...

Kaptunk egy fatáblát, abba kellett vascsavarokat beletenni, majd azokra különböző színű alátéteket. Egy lapon meg volt adva, hogy milyen elv szerint mit hova és mennyit kell tenni.

Lassúnak bizonyultam, de ez sem volt gond.

Jöttek a személyes elbeszélgetések. Kb 20 perc után kerültem be, mint "B" versenyző.
A HR-es nélkül kezdtük el. Meséljek magamról... mit csináltam eddig, hol tanultam... etc.
Bejött a HR-es, megnézte lapomat. Társa kérdezte hogy ez a munka kielégítené az igényeimet? HR-es közbeszólt: - Én válaszolok helyette, nem!

"Unná az operátori állást, raktároshoz is magasabb a végzettsége... Raktárvezetőt keresünk, ahhoz viszont tapasztalt ember kell..."

Magyarán szólva túlképzett voltam, ilyet se mondtak még, de jól esett.
Tanácsolta, hogy próbálkozzak Biatorbágy körül... ott több esélyem van.

Bye bye Japan!

Szerző: butky

Szólj hozzá!

Címkék: munka

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr5530770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása