fákjú

2009.01.26. 23:44

Egy-egy nap után úgy szoktam érezni, hogy azonnal beadom a felmondásomat. Ez a mai is közéjük tartozott. Van egy drága tervezőnk, aki nagy ívben szarik ránk, ha valami problémánk van, sőt még a telefont sem veszi fel... de ha neki kell valami akkor azt azonnal. Nos ma futottam bele egy 2-3 emberes feladatba egyedül... Köszönöm neki ezt a napot, remélem hamarosan kirugják a faszságai miatt.

 

Bizony régen írtam már, ennek meg is voltak az okai, mint mindig. Semmihez nem volt kedvem a napokban, átéltem egy születésnapot is... egy petanque versenyt 0 győzelemmel, ez nagyjából rekordnak is számít, majdnem megvertek a poker miatt... majd buliztunk és vegyítettem vagy 6 fajta piát és most itt vagyok. Nos?!

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr12905130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bared 2009.01.27. 12:56:05

Nos.... Elég sokáig nem voltál, így elég sok potya böngésző indításom volt:-P De! A lényegről semmit nem tudunk:-) Pl: hogy vált be az új kéró, mi van a kutyussal, és főleg, rendeződött-e a magánéleted? Mert bizony engem legalábbis személy szerint ez is legalább annyira érdekel, mint néhány dühösen odavésett sor!:-)))

Seci 2009.01.28. 07:32:32

Nah hát ezt megkaptad!! Bár én tudok nagyjából mindent, akkor is uncsi a blogod :D:D!!! Le se írtad a Sztyopi buliját sem meg semmit sem!! Szégyeld magad!!!
süti beállítások módosítása