I love Tele2

2007.03.28. 19:05

Anno októberben regisztráltam a Tele2-höz, mondván ha külföldre telefonálok sokat akkor ez olcsóbb mint a rózsaszínek. Mai napig reményem bevált, mivel Viktorka telefonált sokat, csak számlát nem kapott. Ma csörög a telefon, bambán felveszem... Ez a Tele2 bla bla bla... értesítjük hogy számlatartozása van... Nekem? Hát de nem is kaptam semmit erről. Gyors felhív ügyfélszolgálat, segítőkész gyerek, aki 5 perc után vette fel a telefont, gyors elmondom mi a bajom, adataim. Jön a reakció, hogy ez nem az én nevemen van, mert ez régen egy R. Gábor nevű ember nevén volt és hogy neki is volt a Tele2nél előfizetése és hozzá mennek ki a számlák, mert nem mondta le a Tele2t. Áhhá, megkaptam a címét, elkéne mennem hozzá, de telefonszámot sehol nemtalálok, mintha megszünt volna létezni ez az ember. 8 ezer valahány forintról van szó, ami annyira nem is sok ahhoz képest hogy mennyit használtam, mert ugye náluk másodperc alapú számlázás van és Spanyolország, olasz, német, román az nem itt van.
A következő napok arról fognak szólni, hogy megpróbálom megkeresni ezt az embert és átveszem tőle a csekkeket, mert nekem olyan áldott jó szívem van... De mi van ha még sem? "Behajtó céghez fog kerülni a dolog..." Ez volt a válasz a kérdésemre.

Szerző: butky

1 komment

Címkék: wehehe

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr10052044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seci 2007.03.29. 07:24:56

Hát ez elég nagy szívás :S!!!
süti beállítások módosítása