Another bad day in my life

2008.12.05. 04:22

A monda szerint régen, kiskoromban elég sok hülyeséget mondtam. Lehettem vagy 3-4 éves. A történet a következő volt. Papám testvére volt a "báttya". Jókedvű ember volt, sokkal többet sajnos nem tudok róla. Lényeg, hogy megláttam felakasztva a kabátját, ami állítólag jellegzetes volt. Akkor jött ki az a hülyeség a számon hogy: "báttya kabátja". Ez úgy akkor szép volt, hülyeség volt, jól hangzott. Azóta is emlegette ezt a mondatom a "báttya". Tegnap óta már nem mondhatja ezt, legalábbis nem itt. Elment...

 

Ez az év az eddigi leghosszabb azok közül amiket megéltem. Tartalmas összefoglaló évvégén.

 

Hamarosan új blogdesign, a képek már körvonalazódnak a fejemben.

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr13805224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bared 2008.12.06. 16:34:17

Részvétem! Egy szeretett hozzátartozó elvesztése nagy veszteség mindig(( Nem mondom, hogy majd az idő..., mert ez baromság. Ilyenkor alegjobb mélyen meggyászolni valakit, szenvedni, és csak úgy lesz picit könnyebb később...
Más: Azt írtad, ez az eddigi leghosszabb éved...hosszú év, rengeteg hasznosítható tapasztalat... Tudod:a pohár nem félig üres, hanem félig telítve van...csak így szabad gondolkodni, különben meggebedsz...
süti beállítások módosítása