Road to Szlovákia II.

2007.10.12. 14:07

Csütörtök reggel. Kérdezik tőlem, hogy mi lenne ha elmennék este tanfolyam után Szlovákiába, kivinni festéket. Hááát... mondom ok, ha felírhatom túlórába. Nagy nehezen kinyögték, hogy rendben. Telt múlt az idő, majd eszembe ötlött hogy mi lenne ha pénteken előbb hazamehetnék. Ment a számolgatás, kb 4 óra az út oda-vissza, ami annyit jelent hogy 13 órakor léphetek le. Ebbe is nagy nehezen belementek, gondolván nem kell plusz pénzt fizetni a hülyegyereknek. Dél előtt még elmentem vásárolgatni, köztük Tatára is, hogy tudjak találkozni és fagyizgatni a Kicsimmel :) 22:00-ig kellett odaérni, kollega tanácsára hamarabb elindultunk Fatterral, így nem mentem be oktatásra... mit nekem elektrotechnika... Bepakoltam 8 kanna joghurtot,
(joghurt:festék, csak joghurt állaga van)
kijavítottam a szállító levelet. Este felé elindultunk, határon senkit sem érdekelt hogy mit viszünk.. simán tovább mentünk. Tapasztalat: falukban, városokban rengeteg kanyar, lakott területen kívűl pedig sok egyenes szakasz. Nehezen viselte a Zafira a plusz 160kg-ot, de megküzdött vele. Fél 10 előtt érkeztünk meg, szerencsére beszéltek magyarul ott az emberek, így nem kellett nemzetközi kézzel lábbal mutogatós nyelven beszélnem. Festék lepakol, régi rossz festék vissza az autóba, ami +80 KG, tehát már 240 volt az autóban. Csak Magyarországon vannak a Tesco-k nonstop nyitva?! Említésre méltó dolog a WC, ilyet még nem láttam nyílvános helyen, egy mezei pottyantós is különbül nézett volna ki mint ez. Bevásároltunk jo pár karton sört, majd irány haza. Hatott a Red Bull, mert annyiszor nem akartam elaludni, mint odafele. Fél 12re hazaértünk, majd jöhetett a jól megérdemelt alvás.

Szerző: butky

Szólj hozzá!

Címkék: :) road trip

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr53194363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása