41 nap

2008.05.19. 22:16

Már csak 41 nap maradt a nagy napig. Más számára a "nagy nap" pl. az esküvőt jelenti, nekem/nekünk jelen pillanatban a kiutazást. Rengeteg kérdést teszünk fel magunknak... Milyen lesz kint?! Jobb lesz-e?! Ha igen akkor miben/mikben fog ez megnyilvánulni?!

Kifejezetten jól sikerült most ez a hétvége, szinte nem is voltam otthon. Pénteken éves megbeszélést kellett tartani, szombat pedig a "kimaradás" éjszakája volt. Rég volt már ilyen velem, hogy reggelig elvoltam valamerre, hát most sikerült. Megejtve 2 kocsmát, 1 "diszkót" olyan 5 óra fele értem haza, köszönet Fridrik és Szike.

Más. Mostantól kezdődik a bwin bojkott, mivel a kedves társaság kifizette egy fogadásomat, majd utána rájöttek hogy rosszul értékelték ki a mérkőzést, ezért átdobták mínuszba az egyenlegemet, mivel a már megnyert pénzt gyorsan feltettem több eseményre. Azzal védekeztek kedves bwinék a felháborodásomra, amit a mínuszos számla váltott ki, hogy benne van az általános szerződési feltételekben ha valamit ők elkúrnak, azért sem vállalnak felelősséget. Tehát akkor ezekszerint mindig a felhasználó a fasz. Kezdem érteni, hogy miért lett kitiltva az USA-ból ez a "cég", ott valószínű a sok amcsi nem tudta elviselni hogy nem nekik van igazuk, ezért perre mentek, és minden valószínűség szerint nyertek is.

update: Lenullázták a számlámat, egyetlen jó cselekedet eddig tőlük. Kezdeményeztem a számlám zárolását, majd törlését.

Megint más.

Sosem láttam még élőben balesetet, most a szemem láttára kapott el egy Honda CRV?! egy MAN-t. Hála az 112-nek !!!20percbe!!! telt nekik mire eljuttatták az infót a tűzoltóknak, hogy kéne menni mert ömlik a gázolaj mindenfelé, főleg a csatornába.
Tanúként aláírtam a papírt, elmondtam amit láttam, mindezt egy óra alatt, majd továbbálltunk. 

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr35477711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cAs · http://nincs.hu 2008.06.25. 11:53:15

igazából már csak 4 nap csak lusta irni a blogot ez a dög
süti beállítások módosítása