Bevásárlás

2008.12.23. 15:29

Karácsony előtt nagyjából mindenki megőrül. Ki azért mert már nem bírja a sok vásárlást, mások meg mert kezdődik a nagy felhajtás az ünnepek miatt, amiből inkább nem kér és még sorolhatnám. Mi viszonylag simán letudtuk a vásárlást. Nagyjából 2 óra alatt mindenkinek meg volt az ajándéka. Már csak a becsomagolás van hátra. Voltunk ruhát vásárolni is. Jelentem sikeresen felpróbáltam 2 női nadrágot... és csodálkoztam rajta hogy miért ilyen feszes. Gondoltam magamban hogy férfiaknak répagatya?! Aztán mikor sajnálkozva visszavittem, hogy nem jó akkor néztem meg alaposabban a felette kitett szórólapot, ahol 5ös betűmérettel ott volt hogy női farmer nadrág. Kicsit kellemetlen volt, ezért igyekeztem hamar elhagyni a boltot :) Kutya folyamtos növésben van. Rendetlenséget csinál és mindenhol otthagyja a névjegyét. Péntek óta szabin vagyok, és ez alatt az idő alatt annyi filmet néztem meg, mint amennyit egy hónap alatt szoktam. Igazából élvezem is a punnyadást, semmit tevést. Kitettem egy karácsonyi féle fejlécet is, ha addig nem találkozok azokkal akik olvassák a blogot, vagy nem hallanak egy ideig rólam akkor itt kívánok Kellemes karácsonyi ünnepeket.                                                

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr64838531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása