Kenyeret a népnek

2008.09.10. 19:17

5-én névnapom volt. Köszönöm a köszöntéseket! Már akinek meg kell köszönnöm. Szóval volt kis iszogatás Máté barátommal a Bárkában.

A menü a következő volt:

  • 4,5 üveg sör
  • 2 feles fütyülős
  • 1 két centes Bacardi 151 (ezt ki kell próbálnotok)

 

Az eredmény pedig egy nagy beb*szás lett. Mondanom sem kell, ahogy ez már megszokott jött is a másnap. Reggel 11-kor nehezen ébredtem, és nem emlékeztem arra hogy előző este ittam volna valamit. Ágyból kimászás után esett csak le, hogy mi van. A forma 1-ig minden jól ment, majd jött a hányinger. Mit nekem hányás, úgy is már rég tettem, beleadtam apait-anyait. Jött is elő minden ahogy az a nagy könyvben meg van írva, csak kaja nem... ezekszerint nem ettem. Szóval a wc csészés kalandom után már minden fasza volt. (esti bulit persze lemondtam ezek után szombaton)

 

Azt hiszem nem csak a magam nevében mondhatom, hogy ez a szak is jó amiben vagyunk. Mindenkiben az első benyomás hagy mély nyomokat, na most amit ők felénk tápláltak eleinte az vegyes volt. Mostanra alakult ki egy tisztuló kép a többségről.

 

Tegnap volt pokerversenyen. Ahhoz képest, hogy 1000 zsetonnal indultam, a végére 1800ig tudtam csak feltornázni. Ezáltal bejutottam a középdöntőbe, ami most szombaton lesz.

 

Ennyi voltam,

 

Piss

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr27657656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása