Ezmi??!!!!

2008.09.14. 13:47

 Péntek este öcsém már alszik, csörög a telefonja. Ajtón keresztül ordít át nekem, berontok, mutatja a telefonját. Nézzem meg ki hívta. Ott állt rajta, hogy nem fogadott hívás Mama. Ebben csak az az érdekes, hogy május 25 óta nincs velünk. Elég szar lehet ilyenre ébredni. Magam sem tudtam, hogy most akkor mi van, ezért kezdtem kicsit utánajárni a dolgoknak. Kapásból hívtam Papát, vagyis csak próbáltam. Nem vette fel, majd 10 percre rá megint. Sikerült elérnem, kérdeztem hogy mi van a telefonnal, odaadta valakinek vagy mi?! Hát hogy ma unokahugék elkérték, mert nincs a kakasának telefonja. Ez még itt mind szép és jó. A SIM kártya használattal kapcsolatban azonban van már vannak kikötéseim. Eleve mindenki, akinek meg volt a Mama száma, furcsán nézne, ha a telefonja kiírná hogy ki hívja. A hívás amúgy valószínüleg billentyűzár hiányában valósult meg, mivel keletkezett hangposta üzenet is, ezen pedig csak ütődést és némi beszédet lehetett hallani. Mellesleg, ha más mondja nem hiszem el. A számítógép mellett a szobámban ott volt egy zacskó, teteje becsomózva, benne a kis pipa. Nézem TV-t, és hallok valami zajt, nem tudtam elképzelni mi az. Hallgatóztam, észrevettem hogy a zacskó az. Türemkedett ki, gyors kinyitottam és semmi nem volt benne, sőt a hang is abbamaradt. Ez is mi?!

Csütörtökön meggyőztek, hogy szombaton menjek el petanque versenyre. 10 perces rábeszélés után mondtam igent, mivel tudom milyen formában vagyok és ezzel nem akarok másokat is hátráltatni, akikkel egy csapatban vagyok. Pénteken lementem egy kicsit dobálni, hogy meglássam mit felejtettem megint. Az eredmény katasztrófális volt. Ennek tudatában indultunk tegnap is versenyre... A végeredmény 1 győzelem és 4 vereség. 

Lehet abbahagyom a versenyszerű sportot.

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr55662832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chimo 2008.09.18. 14:46:58

Kicsit morbid a dolog, bar neha van ilyen...
Amig jol esik a sport addig ne hagyd abba. Nem az eredmeny szamit... :)
süti beállítások módosítása