Kávé mellé

2008.11.13. 03:42

Egyre furább ez az éjszakás műszak. Eleinte még azt gondoltam, hogy én simán meg fogom tudni csinálni, meg mit nekem éjszaka. Mostanra ott tartok, hogy egyfolytában azon jár az agyam hogy: csak ezt a hetet éljem túl. Mondjuk nem mintha a többivel másképp lennék. Fura ez a meló. Sosem gondoltam volna, hogy ha elvégzem a menedzserasszisztens szakot, utána egy gyárban fogok targoncázni. (igaz ez azóta már a sokadik munkahelyem) Nagy reményekkel jöttünk ide. Gondoltuk, ha elkezdjük a létra alján akkor belülről könnyebben jutunk felfelé, mintha kivülről próbálkoznánk. Lehet az én gondolkodásom a hülye, mindig próbálom a logikát követni, mások nem... Szóval ennek az ellentéte jött ki. Mást sem látok a belső hálózaton a HR "híreiben" csak hogy ez meg ez fel lett véve, innen és innen jött. Beszélgettem kollegákkal, akik már pár éve itt vannak. Van is végzettségük, szóval nem a 8 általános. Mondták hogy sosem ajánlottak fel nekik magasabb beosztást. Szerintem egyszerűbb belülről magasabbra emelni valakit, mint külsőst felvenni. A hosszabb ideje itt dolgozó ember ismeri a viszonyokat. A céggel kapcsolatban sok újat nem tudnak neki mutatni. Mivel még valószínű nem foglalkozott ilyen tevékenységgel, ezért ebben olyanra lehet formázni őt amilyenre akarja. Aki máshonnan jön, az pedig nem ismeri a céget, időben telik mire kiismer mindent, és lehet olyan szinten űzi a dolgát ami itt nem fog szimpátiát kiváltani a többiekből.

 

Szóval még várok kb. egy hónapot, majd elkezdek mozgolódni.

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr51766398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dávid 2008.11.13. 11:48:38

igen ez már sokadik munkahelyed, de általában te basztad el nem?
és most hol szeretnél dolgozni?

butky · http://butky.blog.hu 2008.11.13. 19:52:57

Mér én basztam el? Volt ahonnan elhívtak, onnan kirúgtak, majd elmentem 3 helyről mert szar volt, és még én basztam el?! Hogy most hol? Autóban...

Inci 2008.11.14. 10:12:04

Ezt úgy kellett volna az elejétől kezdve csinálni, hogy dolgozol mint a kis angyal és akkor nem neked kéne keresni a pozíciót hanem jönne az magától. Én 2 multinál is dolgoztam és mind a 2nél kaptam az ajánlatot és nem kellett nekem keresgetni, meg pályázni.2dik cégnél elég volt hozzá 1hónap.

Dávid 2008.11.14. 11:35:18

mér tanultál logisztikusnak ha autóban akarsz dolgozni? menj el kamionosnak
süti beállítások módosítása