Ez is meg volt

2008.12.29. 11:07

Túl vagyunk a karácsonyon. Gyomor kb 3szorosa az eredetinek, máj is hízott egy keveset. Ilyet már rég csináltam, hogy 4 napig folyamatosan ittam. Kezdődött 24-én, amikor is megejtettük első közös karácsonyunkat itthon. Főzőcskézés meg minden, kisebb takarítás. Első nehézség az a fa befaragása volt a talpba. Nem gondoltam volna, hogy ennyire nehéz dolog. Főleg egy életlen késsel. Végül csak megszenvedtem, a következő bibi ott volt, hogy a fa szára nem volt egyenes, és a talp stabilitása sem az igazi. Most is körülbelül úgy néz ki, mint a pisai ferde torony. Nálunk 9 felé jött a jesszuska, aki hozott orrszőrnyírót :) A vacsora fenséges volt, kép róla majd később. Ja igen, a krumplit én sütöttem ki, ekkor kezdődött el az alkoholtúra, mivel pár sör lefolyt közben.

25-én mentünk Anyósékhoz. Mivel ott az ebéd szent dolog, így délre mentünk. Fogadott is a frankó húsleves, gordon bleu (ezt valaki megmondhatná már hogy kell leírni, mert mindenhol máshogy). Túlestünk az ajándékozáson is, kaptunk sok hasznos dolgot, itt 4ig maradtunk. Este átjöttek sógorok, amikor is folytatni kellett az ivászatot.

26-án mentünk én Szüleimhez. 2 óra volt az alkalmas, ezelőtt pár perccel meg is érkeztünk. itt leves az nem volt, nem is baj. Pulykamell rántva, aszaltszilvás, baconos máj és egyéb nyalánkságok. Kaptunk egy fritőzt :) Köszi mégegyszer! Este jöttek át Rékáék és hozták a barátjukat, fél lityi jégert. Ennek a fele el is fogyott. Kisebb vitával zárult az este a másik fél részéről :)

27-én gondoltuk pihenünk kicsit, ez sem jött össze. Délutánra voltunk hivatalosak sztyopáékhoz, előtte pedig Anyósékhoz. Itt már pálinkáznom kellett, mert elém rakták. Sztyopáéknál a sör folyt. Elvállalták a babysitterkedést a kutyára szilveszterre. Hehe. Mit vállaltak?! :) Közben jött a telefon Kovács kollégától, hogy átjönnének este. Gondoltam akkor már, hogy ez sem lesz az a nyugodt este. Megittunk 3-an egy üveg jégert, közben pokereztünk, aminek az összegét családban tartottuk. Egyszer Bébi nyert, egyszer pedig én. Hajnali mekizéssel zártuk az egészet, azt 2kor beestünk az ágyba.

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr78846579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bared 2008.12.29. 22:18:31

majd ezen is túlestek :-DDDD pár év múlva, könyörögni fogsz a jézuskának 3 nyugodt napért, amikor nem kopik a kilincs egyfolytában))) 31 éves vagyok, nekem idén violt az első ilyen :-DDD HIába...vanank későn érő típusok _:-DDD

Zúzmara · http://mara.z8.hu 2008.12.30. 11:08:44

Cordon bleu, mert kék szalag:) de már tényleg írják mindenhogy.

BÚÉK^^

butky · http://butky.blog.hu 2009.01.02. 11:58:16

Köszi Eszti! BÚÉK oda is.

bared, biztos hogy igazad lesz, én még csak most leszek 23 szóval addig jó pár ilyen karácsonyom lesz :) BÚÉK Neked is!
süti beállítások módosítása