Betsson

2009.01.09. 22:01

 Satellite versenyt rendezett a Betsson Tatabányán a Jázminban. 50-en feszültünk egymásnak, eldöntve hogy ki megy a pesti döntőbe ahol 16 játékos méri össze tudását/szerencséjét a portugál út miatt. 

Első leosztásban kézben volt J9, az asztalon szereplő lapok közül ez volt a legnagyobb, így nyugodtan hívtam. Mellettem levő "társam" elvette a fele zsetonomat, KK-val kézben. Később K9el mentem be ellene, neki 84, a flopban 8 4 9, majd még 9 és egy jelentéktelen lap. Így drillel vertem rommá a két párját.

Többen megunták, vagy keveselték a tétet, így menni készültek pestre. Hosszas allinelgetés után megadtam AA-val kézben, megtripláztam a zsetonjaimat. Később megint összetalálkoztam első leosztásbeli barátommal. Kézben 44-el aláztam porrá a magas lapját, mivel semmilyen értékelhető lap nem jött le.

Végül 10-en maradtunk a döntő asztalnál, ahol nekem volt a legkevesebb zseton. Első leosztásban kézbe QQ, megyek allin. 66 megad, én vittem.

A végét AQ treff jelentette kézben. Kevés zseton híján itt is allin, és a későbbi győztes megalázott egy 3as párral. Ez lett a vége, 50-ből 8. hely. 5$ és egy Betsson póló.

Szerző: butky

Szólj hozzá!

Címkék: poker

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr23868254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása