Semmi gáz?!

2009.01.09. 22:10

Jó kis szerdai nap volt, tudva hogy még szombaton is dolgozni kell. Előző este már gondolkodtam azon, hogy vajon mennyi gázt fogyaszt a gyárunk a 3 csarnokkal. Szóval reggel nyugodtan mentem be, majd 10 órakor összehívtak mindenkit egy megbeszélésre. Közölték hogy Ukrajna elzárta a gázcsapokat, így délben leáll a fűtés a II-es korlátozás miatt, tehát a délutánosoknak nem kell jönni. Milyen jó hogy délelőttös voltam. Szóval a délutánosoknak hawaii volt, főleg éjjeleseknek. Mondták, hogy ha majd kell jönni akkor felhívnak telefonon. Mivel a TV-ben és a neten folyamatosan követtem az eseményeket, arra számítottam hogy ez hétfőig nem is fog bekövetkezni. Kellemesen telt a délutánom, fittyet hányva az alvásra, tv-ztem. Este 10-kor gondoltam még megnézek egy filmet, és akkor kezdett el csörögni a telefon. Mehetünk reggel, na mondom de jó. Úgy is unatkoztam volna itthon... A tervezett hosszú hétvége elmaradt, de legalább a szombatot nem kell ledolgozni.

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr81868277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása