Szenvedés

2007.01.03. 21:39

Talán nyáron volt olyan reggelem, hogy nyugodtan, kialudtan, vidáman mentem volna melóba.


Kora reggeli zöldkártyázás. Egy Volvo FH12-esnek kellett megmérni a füstjét. Ezzel semmi gond nem lett volna, ha a helyén van a kipufogó. A gond csak annyi volt, hogy 3 méter magasan volt, a fülke mögött, ahova sehogy sem lehetett felmászni. Végűl egy nagy állvány segített rajtam.
Múltkor lehetőségem nyílt beülni, egy ilyen csodába. Ha Isten is úgy akarja, akkor egyszer egy ilyet fogok vezetni.




Kaptam egy saját asztalt, egy eldugott helyiségben. Ezzel nem is lenne gond, csak ott sem vagyok egyedül. Különben is kint kell lennem a többiekkel, nyalni-falni a vevők kívánságait etc.

11 órára végetért a roham. Kezdődött az újabb unatkozás. Kemény 3 órán át nem csináltam mást, csak ültem, kimentem cigizni, ettem. Ismét egy jó napom volt...

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr3725825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása