A halálom

2007.01.06. 22:34

Az elmúlt 3 évben amit a legjobban utálok, az a gázóraleolvasás. Szar meló, nem fizet annyira rosszul, de kell a pénz.

Ezen tevékenység végzése az eddigi tapasztalatok alapján Budakeszin a legjobb. Megfordultam már Pátyon, Perbálon, Zsámbékon, Tökön (lehet röhögni, de van ilyen falu),Budajenőn, Telkin és ugyebár keszin...

Az ember ennyi idő alatt megszokja az emberi butaságot, a nagymellényű emberek elviselhetővé válnak, de sokszor valami még a mai napig szúrja az ember szemét. Ez pedig a faszság.

Anno pár hónapos előzetes, hogy megkíséreltem egy ház óráját leolvasni. Kezdtem kopogással, amire belülről csak annyi válasz jött hogy remélem nem lát be... Látni nem láttam, de a hallásom akkor pont jó volt. Ezt szóvá is tettem az embernek, és még neki állt feljebb. Mai napon ugyanezen háznál láttam bemenni egy embert... Kopogok, valaki elsuhan az ablak előtt, majd csengetek és semmi válasz. Üzenetírásra már nincs erőm, utolsó hónap ez ebben a munkakörben, jobb a békesség jeligére megyek tovább. Aki hülye az haljon meg.

Szerző: butky

2 komment

Címkék: budakeszi

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr8626730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zúzmara 2007.01.07. 11:18:10

Kár, h nagymellű embereket olvastam, nagymellényű helyett -.-"
süti beállítások módosítása