Bridgestone I.

2007.01.15. 14:42

Kellemes fogadtatás, leültetés, beszéd, beszéd, beszéd...

"Annak nem is érdemes megírni a tesztet, akinek akadály a külföldi tréning"
Valahogy így kezdődött a dolog. Meséltek, hogy 5-7 hónapra kéne kimenni Japánba, ami nincs ellenemre... Másfél hónap után haza lehet jönni kicsit, majd újból vissza. 3 tesztünk volt. Hibaelhárítás, ami inkább egy elektrotechnika órára emlékeztett engem. Megkellett keresni, hogy ha valamelyik egység nem működik rendesen, akkor találjuk azt meg ha meg van adva, hogy melyiken nem jön jel, vagy valami hasonló. A második matekos volt, lekellett olvasni az ábrákról dolgokat. Nem volt ez sem annyira nehéz, de a magasság számítással bajban voltam.

Harmadik teszt logikai jellegű volt. 65 kérdés, mire a végére értem már kivoltak a szemeim.
9-re mentem, fél 11-kor jöttem ki, és egy hülye kamionos beállt a szerelvényével a kocsim mögé :S

Várakozás 10 percig, aztán tüdőszűrés, amolyan átlagos 100as tempóban mentem a városban.

Holnap 10-kor kapok eredményt a bridzssztontól is, és a tüdőszűrésről is.

Centrum főtér... Sosem szerettem az olyan embereket, akik valakinek vagy valaminek pénzt gyüjtöttek. Nem hiszek az ilyenekben, minthogy a körlevelekben és az egyéb kör akármikben sem. Asszon hatására vettünk egy naptárat, hátha tényleg nem hal éhen egy kölök.

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr6628553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása