Szeretem a Ben Stiller filmeket, amelyikben megjelenik, ott biztos a röhögés. Sokat vártam ettől a filmtől és be is jött amire számítottam. Rengeteg nevetés, a történet Jumanji jellegű.
Életre kelő állatok, történelmi személyiségek.... Még egy alap elemis embernek is tud újat mondani, aki esetleg nem tanult történelmet magas szinten.

A filmben megjelennek a Hunok is. Bemutatják őseinket, mint barbár állatok... Ugyebár a Shrek is magyar volt, mivel ogre... Franciául meg Hongrie, ebből jött valahogy az ogre.
Na most ebben a filmben inkább hasonlítanak a Hunok a mongólokra, és nem pedig honfoglalóinkra. A "mese" bemutat egy könyvet, amiben a hunok széttépik az embert, azért én úgy tudom ilyen sem volt.

Ebből is látszik, hogy mennyire vannak tisztában más országok történelmével a jú esz end éjben (Borat után szabadon).

Szerző: butky

2 komment

Címkék: film

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr1032059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Secica 2007.01.31. 07:27:47

Megvan neked ez a film? Mert akkor igazán oda adhatnád:)!!!!!!!!!!!!

Csabi · http://www.hotdog.hu/user_prof.hot?user_id=6961 2007.11.15. 09:50:21

Tényleg egy nagyon nagy film! :D
Ben Stillert még én is csak olyan filmben láttam ahol tuti bekulázol a röhögéstől. :D

Üdv.: Csabi
süti beállítások módosítása