Jó vagyok!

2007.02.08. 16:35

Nos, túlestem két állásinterjún... Grundfos és Musashi.

Grundfos:

Kedves csaj, normális fogadtatás, kedves elbeszélgetés, igények felmérése mind két oldalról, angol teszt. Visszahívás várható ideje: jövőhét

Musashi:

Japán és magyar ember velem szemben. Inglis szpíking egész végig, kivéve amikor nemtudom a szavakat angolul, például a műszaki mechanikát és társait. Meséltem pályafutásomról, hogy miért volt fél év alatt 3 munkahelyem... Visszahívás ideje: MA!

Felvettek, raktárvezető lettem és most boldog vagyok :)

Más...

Piri ugyebár meggyógyult, ezért kapott ajándékba egy matricát...
Íme:

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr10034945

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: slot 2018.08.18. 14:31:33

Blank continent map - vyopybx

Trackback: เกมส์สล็อต 2018.08.10. 13:50:03

Getting around reformulated oxycontin - Psp go fw6.20

Trackback: สล็อต 2018.08.07. 07:26:00

Aquasource pedestal sinks installation - leomamz

Trackback: เกมส์สล็อต 2018.08.07. 07:25:29

Desire letter to enter nursing school - zaebugh

Trackback: สล็อตออนไลน์ 2018.08.04. 08:46:36

|PDF| Sony Ebook Reader Kindle Format. agarrar Manoush sistemas metros General Luxury Office other - trunexslowli

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása