Szombaton big családi vacsora volt a Panoráma étteremben. Ott volt az egész család... Ettünk ittunk, jól éreztük magunkat. Legszebb pillanat akkor ért amikor bementem a WC-re és a parkolóban hallottam, ahogy felzúgnak a 10ezer köbcentis dízelmotorok... Ki is rázott a hideg :)

Hétvégi lakásfelújítás Sógornőnél fasza elfoglaltság, úgy sem téptem még tapétát, sosem gletteltem. Mindennek eljön az ideje.

Förszt déj et Muszási:

Korai érkezés 7:30kor, fél órás türelmetlenkedés az emberek miatt, majd a papírok aláírása után újabb 2 óra punnyadás, és fedett pályás távolbanézés.

10:00 körül odajött hozzám Kicsi Kim! Magyar, majd angol habogása után jöhetett a tolmács, Melinda... Végülis 6 óra alatt elmagyarázta a dolgokat. Kaptam szép kék ruhát, ami úgy feszült rajtam mint egy cicagatya. Mellesleg nem is annyira gömbölyű a seggem?! Legalábbis Barbara szerint.

Kaptam egy levelet a Heinekentől, amelyben egy autótuningot mutatnak be.


A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr2836121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása