Megszervezték, márc. 24 18:00  Tesco bejárata előtt. Úgy terveztem, hogy kb 7en leszünk. Ezt hellyel közzel el is találtam. Vettünk egy kis Jagert, egy kis Unimukot, egy pár sört. Parkolóban iszogatás egy Skodára támaszkodva, majd irány a Horváth.

Füstös kocsma, fura arcokkal, meg mi. Pár óra múlva felhívtam ofőt, hogy azonnal jöjjön le. Nekem nem lehet nemet mondani, és már mentünk is fel érte. Onnantól kezdve volt jó hangulat, sok visszaemlékezés a régi szép időkre, és ivás.

23:00 körül elegem lett, már úgy is elég sokat ittam, gondoltam hazajövök. Már ezért a pár emberért megérte elmenni, meg abba az osztályba járni.

ありがとう

Szerző: butky

Szólj hozzá!

Címkék: buli

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr8050651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása