Öregszem?!

2007.05.17. 23:37

Ma olyasmibe gondoltam bele, és néztem utána ami kicsit megdöbbentett. Múlt héten unokatesómnak született gyereke, ő 21 éves... A szembeszomszéd csajnak is gyereke született... 21 éves... Asszony unokatestvére 18 éves... terhes... Kollegám augusztusra várja... Másik unokatesóm is terhes... mi a fasz van itt?! A csöppke agyammal nem tudom elképzelni ezeket. Azok akikkel együtt játszottam anno.. most gyerekük van/lesz.. Én vagyok szinte csak lemaradva?! 21 évesen még nem szeretnék gyereket... de bakker, ebből látszik hogy öregszem. Melóban 22 éves Brigike is megáldatott egy gyerekkel...(igaz hogy már 2.5 éve) inkább alszok, faszkivan.

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr2678645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

donofrio 2007.05.18. 06:13:12

21 évesen egyáltalán nem szokatlan,sőt inkább normális, hogy még nem akarsz gyereket. Egyébbként mindenki ,minden nap öregszik .De te ne érezd magad rosszul,amikor úgy érted ,hogy megőrülsz egy gyerekért, akkor vállald.A gyereknek is az a jó, tiszta szivből várják.Egy 18 éves lánynak még tanulnia,ismerkednie kellene a vlággal! Egy gyerek halálunk pillanatáig tartó elfoglaltságot ad! Szóval te teljesen normális vagy. De miért használsz ronda szavakat? Ezek nélkül is érthető vagy.

butky 2007.05.18. 09:23:00

elnézésedet kérem, a kedv hozta ezt ki belőlem.

Dicy 2007.11.28. 05:51:41

Bár kissé "későn" olvastam el, :) de ehhez én is hozzászólnék. Én sem értem, hogy ennyire fiatalon miért vállalnak gyereket... Anya munkatársa is 21 és picivel több, mint 1 éve született gyereke... Másik munkatársa is 21 v. 25 és neki is született már. Ezen kívül még másik kettőnek is, de ők 30 körüliek. Hogyhogy nem gyanús még a főnököknek az egyetlen férfi a munkahelyen? :))) Na meg pár volt osztálytársam is szült már... Amúgy 25 vagyok és nincs gyerekem.

s. 2007.12.10. 11:05:47

Én 22 évesen szültem az első gyerekem. Azt túlzás volna mondani,hogy megbántam, de várhattam volna vele még egy pár évet. Akkor nagyobb volt a gyermek utáni vágy mint az ész által sugalt gondolat.Azóta már van két másik is. A második 27 évesen jött,úgy érzem ekkor kellett volna az elsőt szülni.Ennyi idősen értem meg igazán a dologra,sokkal több türelmem volt.

Mélisande 2007.12.10. 12:11:12

Off: én 21 évesen még hapsival sem voltam. Nem mintha tartogattam volna magam, de nem akadt kivel.
Amúgy az első gyerekem 29 évesen szültem, a másodiknál betöltöttem a 33-at. Az első még vagy egy évet várhatott volna. Méghogy öregszel...!
süti beállítások módosítása