Végre péntek!

2007.05.19. 01:49

Szokásos unalmas nap, szeles időben. Látod Brigi nem is vagy túlsúlyos... Különben az ajtón csapódtál volna.

3 óra várakozás egy orvosi rendelőben Oroszlányon. Szerencsémre találtam vezeték nélküli netet, így annyira nem untam az agyam mert tudtam értelmes emberekkel beszélgetni. Kicsi Kim szegény pedig szenvedett a fogorvosnál.

Esti poker?! Hát szerepeltem már jobban is... 5. hely a 7ből nem a legjobb... de legalább volt elég sör hogy jólérezzem magam. Holnap kertipárti.

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr7083588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sztyopa 2007.05.20. 13:36:06

Az már biztos,h öregszel.Én mit szoljak?Volt ÁLT osztályombol MIndenkinek van gyereke a legnagyobb már 16.Na ez is durva.
Egyébbként Szamorodni célco vizzel jobb lettél volna a pokerban.
süti beállítások módosítása