Ez nem az én napom....

2007.06.18. 08:48

Csörög a telefon.... 06:00, felkéne kelni. Ezt meg is teszem aztán visszaalszok, gondolva hogy anyámék majd úgyis felkeltenek. Tévedtem... Kollegám hív 07:30kor hogy alszok-e még... Hát valahogy úgy... Gyors elkészülés, öltözködés, fogmosás stb. Közben próbálom híni Kicsimet, de már ki van kapcsolva a telefon... minek ha csak 8-kor kell bemenni.

Indulááás.

Kereken 08:00ra bent vagyok, állok az öltöző előtt... keresem a kulcsomat. Akkor jut eszembe hogy a kocsiban fékeztem egy nagyot, ezáltal kiesett minden a táskámból az ülések alá. Sebaj, gyors kimegyek érte. Szekrény kinyit, gatya sehol... Pénteken szennyest hazavittem, az meg otthon maradt. Agyvíz kezd forrni... Felmegyek, kérek egy gatyát. Most ez kicsit szűk, de majd kitágul. wehehe

Kezdem érteni miért utálja mindenki, köztük én is a hétfőt.

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr52100824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sztyopa 2007.06.18. 19:30:04

ja és még a forumot is elba......
süti beállítások módosítása