Road to Slovakia

2007.09.22. 12:53

Mivel fő a gazdaságosság a cégemnél, ezért döntöttek végre valahára úgy, hogy engem küldenek kis a festékkel a vevőinkhez, nem pedig külsős céget bízunk meg vele, kb 3szor annyiért. Első utam Szlovákiába vezetett.  Nem gondoltam volna, hogy ekkora elmaradás van a két ország között. Mondjuk lehet hogy csak nekem furcsa a  sok Avia, meg Skoda teherautó, meg a sok Skoda személyautó, igaz ott ez a hazai, nálunk a Suzuki... Feltűnően sok volt a narancssárga mellényes ember az utakon, akik valami forgalmi ellenőrzést tarthattak, mert a forgalom elől elzárt területen ültek egy széken, és irogattak valamit. Komáromi átkelésem után rengeteg falun keresztül jutottam el, Zlaté Moravcéba. Ott persze nem volt egyszerű megtalálni a gyárat, mivel még felirat sem volt rajta, sőt a biztonsági őrök sem tudták hogy mi ez és hol van. Miért van a vasúti átjáró magasabban, mint a közút? Ennek hála játszottam egy Knight Riderest (de az autónak semmi baja sem lett). Dél körül értem vissza, majd folytattam unalmas "melómat" bent.

Szerző: butky

1 komment

Címkék: road trip

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr100173056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eztííí 2007.09.22. 23:31:55

"mert a forgalom elől elzárt területen ültek egy széken, és irogattak valamit."
Gyanítom forgalmat számláltak. ezamolyan időszakos jelenség nálunk is.

Mara voltam:D
süti beállítások módosítása