Weekend

2007.10.03. 08:40

Szóval a hétvége.

Péntek, Haverok, Poker, Életem. 8 versenyző, egy a cél, a jó kedv. Ez össze is jött. Éjfélkor végeztünk is.

Szombat, verseny, Életem. Akárhogy is akartam, nem tudtam kiesni a versenyből, mindig nyertünk :S Végülis is a 3. helyért vívott meccsről már eljöttem. Jobb dolgom volt :)

Vasárnap, forma1, Életem. Vezettünk, vagyis vezetett Ő. Életében először, és tök nyugodt voltam, nem kaptam fel a vizet.

Összefoglalva, az utóbbi hónapok legjobb hétvégéje volt ez.

Szerző: butky

2 komment

Címkék: hétköznapok

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr45184332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Riszta 2007.10.03. 17:53:41

És még mennyi jó hétvégéd lesz:))
Remélem velem:)
ÉS állati jó volt vezetni és örülök,h nem féltél ill.,hogy nem voltál ideges:)
CSÓÓK:)

butky · http://butky.blog.hu 2007.10.03. 20:00:29

remélem is hogy sok jó lesz és csak Veled!
süti beállítások módosítása