5 hét és 2 nap

2007.10.17. 11:41

Nagyjából ennyi ideje nem gyújtottam rá. Eleinte nagyon nehéz volt, mások füstölését nézni, meg szívni, elvégre a passzív dohányzás károsabb... na de mind1. Aztán rátaláltam a vízipipára. Mivel nekem nagyjából csak a füst hiányzott, ezért az könnyen tudta pótolni. Cigi nélkül ingerlékenyebbek az emberek?! ez tény, tapasztaljuk is mostanság, hogy a legkisebb dolgokból is bazi nagy balhét tudok csinálni, de hát ez van. A vízipipa azért nem teljesen olyan mint a cigi, mert a ciginél egész mást éreztem. Ott akarva, akaratlanul is boldogsághormonok(endorfin) szabadultak fel, míg a vízipipánál ezt nem érzem. Alapjában véve csak hétvégén érzem magam boldognak, akkor sem a cigitől.  Addig valahogy átvergődök a hétköznapokon, valaki hiánya miatt.

Szerző: butky

3 komment

Címkék: hétköznapok

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr94199003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Riszta 2007.10.17. 11:56:52

Remélem minél hamarabb hétközben is találkozhatunk:)
De a étvégék a legjobbak:)

butky · http://butky.blog.hu 2007.10.17. 11:57:56

Én is remélem, meg hogy nem fogunk ennyit veszekedni...

gaucho 2007.10.17. 12:07:55

hajrá! én több, mint hat hónapnál tartok. addig bizonyosan nem lesz jobb...
süti beállítások módosítása