Izgi napok

2007.10.24. 16:25

Eseménydús napokon vagyunk túl. Volt itt minden, gyerekszületéstől kezdve a forradalmon át Raikkonen világbajnoki címéig.
De csak szépen sorjában.
Milyen jó dolog, hogy még szombaton is kell dolgozni, nem mintha megeröltettem volna magamat, de azért mégis... ezen a héten szintúgy... Vasárnap sem a pihenésről szólt, mivel jöhettem be targoncából vizsgázni. Nyugodt estére számítottam, ehelyett született egy kis gyerek, Raikkonen meg világbajnok lett. Jött a hétfő, reméltem hogy első nyugodt napom lesz a sok közül, de reggel a telefonomra gyönyörű hangjára keltem. Anyám volt, hogy Rita kórházban, majd valahogy menjek haza... Irány be a kórházba, majd fényképészhez... Kedden be a kórházba Kicsimmel, Unokatestvére és az én unokatestvérem miatt... nagyon jól jött ki, egy nap és 0,1 Dkg különbséggel szültek. Ja és persze az egyik fiú lett a másik lány.

Szerző: butky

2 komment

Címkék: :) hétköznapok

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr61206116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vajna andrea 2007.11.15. 08:36:52

Sok embernek szervezett összejövetel. Általában valamilyen fontos eseményhez kapcsolódik:rendezvény
süti beállítások módosítása