Ford...

2008.01.19. 21:28

Szerdán elvittem a céges Galaxyt a Ford servicebe, mert kapott egy visszahívást fék gond miatt. A probléma ott kezdődött amikor reggel felhívtam a drága szervízt, hogy ugyanmár a kollegám mikorra foglalt időpontot, mert éppen Spanyolhonban tartózkodik és erről elfelejtett szólni. Több emberrel való beszélgetés után arra jutottak, hogy nincs időpont, ezért jöjjek mondjuk kettőre. Oda is értem, munkalap megír, egyéb javítani valók ráír... Közöltem velük hogy kb fél éve rendeltünk egy konzolt az autóba... ekkor közbevágott hogy tudja, meg is van, most bele is teszik..mondom ok, elsoroltam egyéb hibáját... semmi gond javítják. Eltelt fél óra, vártam nyugodtan, közben rá-rá néztem az ablakon keresztül a műhelyre, ugyan már most éppen mit csinálnak... az autónál nem állt senki, innentől kezdve többször is ránéztem, kb 5 percenként... semmi változás, kb. 50 perc után rászálltak, de 3an is... miután már meg volt hogy egy órája állok ott, odajött a munkafelvevő és közölte hogy megrendelik az alkatrészeket. Itt kezdett elborulni az agyam, hogy ugyan már miért kerül egy órába hogy ezeket mind megállapítsák?! Ha egyszer visszahívásos akcióik vannak, akkor miért nem tartanak az alkatrészekből raktáron? Na és akkor hogy a kép teljes legyen, a tatabányai For-Top Kft-ről van szó...

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr52303725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása