Mi is történt a héten?!

2008.02.17. 21:21

Egyszer sem voltam Szlovákiában! Fura, mi? Pénteken majdnem kellett mennem, de ezt majd később. Folytatódott ezen a héten is a "szopás". Rengeteg raktári munka, amivel csak vasárnap végeztem. A hét első két napja szokás szerint folyt, szívás... Szerdán megadtam magam, beadtam a felmondásom, mivel már olyan sok pletyka keringett rólam, pontot tettem a dolgok végére. Csütörtökön behívtak elbeszélgetésre, hogy miért is meg mikor akarok lépni. Február 29ben állapodtunk meg. Elmeséltem nyűgjeimet, a vezetőség persze végig hárított. Pénteki az eddigi legjobb napom volt. 3 kamion megrakása, raktárvezető létemre... Geizer logisztikánál az átvitt anyagok leltára... Egyszerűen perfekt déj. Szombatra is maradt a melóból, mivel semmi kedvem sem volt felkelni, ezért 1 óra körül mentem be, vagyis vitettem be magamat taxival.... 4000Ft, de állítólag a cég kifizeti. Erre kiváncsi leszek holnap. 5ig voltunk bent exfőnökömmel, majd hazamentünk immáron egy olcsóbb megoldással. Vasárnap gondoltam reggel korán bemegyünk 8ra, majd dél körül hazajövünk. Nos ebből 9 óra lett, majd fél 2kor haza... Azt hiszem befejeztem mindent amit kellett, holnap jöhet az audit. Délutáni rohanás után jöhetett egy kis lazító poker, majd most itt ülök kicsit összeszakadtan. Jegyeket megvettem, így már csak egy kis pénzt kell gyűjteni, ami amugyis folyamatban van.
Még 132 nap.

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr95343329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása