Turn off the phone

2008.09.18. 16:06

Szeretem amikor telefonon "zaklatnak". Valamelyik nap csörög a teló, felveszem a szokásos igen szóval, mivel privátot írt ki. Ember bemutatkozik, K&H banktól hív... Mivel nekem/nekünk ott van számlánk, ezért fel tud ajánlani egy 330ezer forintos hitelkártyát. De rendes, egy 330ezer forinttal megtömött bankszámlát szívesebben elfogadtam volna. Így mondtam neki hogy köszi de nem.

Tegnap hajnali fél 11kor csörög a teló. A Fiat-tól hívtak... Regisztráltam egy nyereményjátékukra, és ezekszerint benne volt a nyereményjáték szabályzatában, hogy zaklathatnak... Na mind1, ugye ismeretlen szám hív, felveszem, azt se tudom hol vagyok. Emberem bemutatkozik, és kérdezi hogy zavar-e. Há' mondom nem, igaz egy perce sem keltem fel... Tervezem-e autó vásárlását a következő időszakban? Mondom neki hogy ha megnyerem a lottót akkor igen (röhögött). Felkínált egy tesztvezetést, de mondtam neki hogy én csak akkor vezetem azt az autót ha megnyerem a játékot. Annyira nem érdekel. Talán még kérdezett valamit, de arra már nem emlékszem.

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr27670067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása