I'm back

2008.12.19. 10:33

Megint kisebb hallgatás után újra itt vagyok. Fura módon még mindig ugyanannál a cégnél dolgozok, és nagyjából meg is vagyok elégedve. Most kaptam bérkorrekciót, 2,2%. Kicsit fura volt, mert az előző cégnél ezt emelésnek hívták és ott 8%ot adtak. Lehet betudható ez a válságnak, de egy jól menő cégnél akkor is furcsa.

 

Volt nekünk egy karácsonyi partynk. A cég ezt Győrben rendezte, és persze indított buszokat is. 18-kor kezdődött az egész, 15:47kor indult az első busz oda. Pár kilóméter után úgy tünt, hogy Auswitzbe megyünk, annyian voltunk rajta. Odaérve csak pozitívum fogadott. A bejáratnál karibi csajok adták át a virágnyakláncokat, most ennek nem tudom mi a pontos megnevezése. Bementünk és mindenhol asztalok, lassacskán meg is találtuk a helyünket a részlegünkkel. Az ital és étlapot elnézve azt gondoltam, hazajöttem :) 3 fajta sör, 3 fajta bor, 3 főétel, 1 elő és még számos dolog ingyen. El is indítottuk a pezsgőzést, majd áttértem a sörre. Közben legurult pár pálinka. "Szerencsére" volt kijelölt dohányzó, amit hamar fel is avattam. Nyugodtan indultam vissza az asztalhoz, amikor megláttam ki van a színpadon... akkor átváltottam rohanásba. Kiss Ádám volt, aki ugyebár a Showder klubból lehet ismerős. Mindig is szerettem volna élőben látni, terveztem is hogy egyszer elmegyünk oda. Ezzel most kiváltotta az egészet. Anno az FHM-ben olvastam, hogy egy poént csak egyszer mond el. Ebben a dologban csalódnom kellett benne. A poénjai felét már hallottam a TV-ben, a másik felét pedig a következő Showder klubban mondta el. Mindent összevetve jó volt, mert a már "régi" poénok is megtudtak nevettetni. Szóval folyt a sör le rendesen, néha meg kellett állni, nehogy annyira kiüssem magam, ilyenkor vagy ettem, vagy átváltottam kólára. Jött a következő fellépő, a Crystal. Sosem voltam igazán oda a zenéjükért, most is csak az alkohol miatt táncoltam rá :) Eljött a főétel ideje. Mivel már nem nagyon voltam képben, és kellett valami ami felszívja az alkoholt, választottam. Amit először megláttam, azt elvettem a tálról... Lazac volt... Sosem ettem még lazacot, nem hogy vajas zöldséggel. Általában a zöldség az Viktor ellensége. De most ki érdekelt, lényeg hogy csillapítsa a bennem buzgón dolgozó alkoholt. Így visszagondolva inkább más kajákat ettem volna, de ezeknek nem jutnak eszembe a neveik. Az első buszok fél 1-kor indultak haza, amit inkább kihagytam, mivel nem azért mentem oda hogy hamar haza is jöjjek. Innentől kezdve pedig indult a disco. Mivel a cég nagyrésze 30 és 40 év között van, ezért 70-80-90es évek zenéi mentek. Nekem is jó volt egy kis retro, nagyjából mindegyikről tudtam hogy mi az. Slágerdiszkó volt na, de nagyon jól sikerült. Zene mellett közben ment a kivetítőn a videoklipjük is, kitudja, lehet youtuberól nyomták :) Végül elmondhatom, hogy ez a buli felkerült nálam a Top 5-be, és dobogós is :)

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr26831227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása