Last day on Budakeszi

2007.01.20. 16:51

3 év után ezt is megértem. Ma voltam utoljára hivatalból Budakeszin. Még a mai napra is maradt élmény, történt ugyanis hogy egy kedves drágalátos hölgyhöz kopogtam be. Látta hogy kopogok, én is láttam őt az ablakon keresztül. Másodszori zörgetésemre sem nyitott ajtót, így kénytelen voltam egy kedves üzenetet ott hagyni neki.

Ebben leírtam neki hogy mennyire szeretem a hozzá hasonló gerinctelen embereket, akik annyira sem képesek hogy kijöjjenek és elküldjenek a p*csába. Folytattam utam a faluban, és vártam mikor hív fel. Mostanáig sem jelentkezett, jobb is.

Más:

Bridgestone teszt sikerült, már csak az elbeszélgetésre várok...


Ma este születésnapi és névnapi buli a Bárkában, avagy hogy fér meg sok részeg barát egy helyen.

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr2029797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása