Egy hét után újra...

2007.03.07. 08:27

Eltelt egy hét, megvolt egy buli, egy közgyűlés, mozizás stb.

 

Vennem kell egy monopolyt, mert vissza kell vágnom a galád dunakorzós veszteségemért. Tényleg bejött, amit Natkai mondott, ha iszik, akkor nem tud monopolyzni. Vasárnapi petanque közgyűlés maga volt az élvezet. Csupa olyan dologról volt szó, ami engem tökre nem érdekelt, de otthon meg nem akartam maradni... A felkeléssel igaz gondok voltak, de a moziban aludtam egy kicsit.

 

Mivel volt rengeteg időnk még a közgyűlés után, ezért irány a Mammut, Szellemlovas. Maga a film története elég gagyi, de azért tetszett. Felénél Viktorka aludt 5 percet, de a hangos robbanások meg egyebek nem hagytak ... Sosem szerettem igazán a Nicholas Cage filmeket, ezután sem fogom. Maradandót nem alkotott, max Eva Mendes miatt volt nézhető a film. Lángoló koponya, eladott lelkek, kiszívott életerők. Kb erről szól a film, a vége pedig tényleg heppiend. Nem sok filmet láttam ami ne így végződött volna, asszem csak egy volt... a Passió :)

 

Hazafele betértünk szeretett falumba?! Budakeszire. Régi csúnya emlékek jöttek elő, de legalább nem volt görcsben a gyomrom amikor megláttam a faluhatár táblát.

 

Tegnap kiesett a Barcelona :( Nincs értelme már a Bajnokok Ligáját nézni, mert csak gyökér csapatok maradtak... Egy szóval nincs igazság, ez mondjuk kettő.

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr643844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása