Ami a csövön kifér.

2007.03.18. 12:50

Na kezdjük.

Szerda:

Utolsó nap a hétből melóban, mindenki izgatottan várta az 5 órát, hogy léphessen haza. Este telefonáltam kis koreai kollegámnak, hogy ma akkor iszunk. Az a hír járta róla, hogy 2 feles után elalszik. A 2 feles, és egy barna sör meg is hozta hatását. Hebegett habogott hogy mennyire részeg etc. Mindezt a Caméleon nevű helyen hajtottuk végre Tatán. 22:00 körül indultunk is haza, mert rám korai kelés várt. Sung Hoon (a kis koreai) még aktívkodott utána kicsit a neten, alig bírtam lerázni. Másnap elég érdekes gyomorral kelt, elmondása szerint :)

Csütörtök:

Hajnali 4-kor kelés, irány Ausztria. Faterral bevágódtunk a Ford Tranzitba és szeltük a kilómétereket a nagy döggel. Mosoni pihenőnél megálltunk tankolni, ami az utolsó benzinkút a határig. A dologban csak az volt az érdekes, hogy rengetegen tankolnak itt, de csak 2 pénztár van. Ezekután következett fél óra sorbanállás, de még előtte plusz egy fél óra mire az előttünk levő tankolt és kifizette. Volt szabad kút is, de ott nem működött a pisztoly... :S Hazafele beugrottunk a Metroba egy órás tekergés után, amit Bécs belvárosában hajtottunk végre. Hazafele alukáltam kicsit, meg fotóztam mikor ébren voltam.

Estére levolt beszélve egy vacsora sógorékkal. Hallottam már a Gottwald nevű helyről, de még sosem jártam ott. Kiváncsi természettel, és remegő pénztárcával léptem be az étterembe 20:00 körül. Sógornőnek teljesült a kivánsága, kapott egy homár-tálat, ami előzetesen 6.000 Ft-ra volt lebeszélve. Magam egyszerű kis Gordon Blue-jével (sosem tudom ezt hogy kell leírni, meg minden étterem máshogy írja) múlattam az időmet. Az óra elütőtte a 10-et és készültünk fizetni. A meglepetés csak akkor ért, mikor megláttuk a végösszeget. 33.000 ami most a fél fizetésem volt. Utólag mindenki köszönetet mondott nekem, hogy hoztam magammal pénzt, így nem kellett mosogatni. Kocsiban részletesen nézve a számlát megállapítottuk, hogy a 23.000 Ft-os homár nem 6.000 Ft-os. Okosak vagyunk, mi?

Péntek:

Első nap a 4-ből amit punnyadással töltöttem el. Reggel viszont korán keltem, mert valaki a nevemet suttogta és böködött. Hazavittem a Drágámat, majd heves Heroes nézésbe kezdtem. Délután petanque a jubileum parkban, ezt is rég játszottam már. 20:00 Club Bárka, haveri társaság össze, szülinapot ünnepelj. Fél 10-ig bírtam, aztán haza, mert ugyebár hétvége lesz, ausztrál forma-1es nagydíj, és hajnali 4-kor kell kelni.

Szombat:

Jól előrejelzett 4 órási kelés, majd hamar visszaalvás. Ezt nem nekem találták ki. Végül fél 6-kor rendesen felkeltem és készülődtem az indulásra Súrra. 7:50, utánfutó felkapcsolva, irány asszonyért. Még alszik :S ugyanis  5re ért haza... Sok sok bíztatás és fél 9kor elis tudtunk indulni súrra. Várt ám a rokonság, én meg felvettem a mosolygós arcomat, ilyenkor muszáj jópofizni. Órákon át tartó szenvedés után irány a Lidl, bevásárlás olcsón a gagyi cuccokból mint állat, aztán haza a szeles időben. Este 9-kor sikerült elaludnom, ma pedig megint megpróbáltam a lehetetlent, 4-kor felkelni. 10 percre sikerült is...

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr3647907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyád 2007.03.18. 14:55:52

Helyes ezt már szeressem! :)
Ennyi mászkálás után egy kicsit megbocsátok hoyg nem írtál :) de csak egy kicsit!
süti beállítások módosítása