Utóbbi napok

2007.05.31. 19:02

Tegnap túlestem életem kb 5. rendőri igazoltatásán. Láttam a szeműkből, hogy valami csúnya dolgot akarnak velem művelni mint Zsanettal, ugyanis nem égett az egyik lámpám, és a kötelező biztosítást igazoló csekken pedig az auto régi rendszáma volt. Hosszas győzködés után lebeszéltem őket arról, hogy nem kéne velem semmit sem tenni, majd elengedtek.

Mától kívülről fújom az országok telefonos irányítószámait... annyi névjegykártyát láttam ma, amit be kellett gépelnem... Mennyi japán meg koreai foglalkozik festék alapanyag gyártással...

Hazaérésemkor pedig fasza látvány fogadott, az unokatesóm meg a kakasa ott ült és gépezett... így inkább kijöttem egy kis friss levegőre a garázsba. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr6790189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sztyopa 2007.05.31. 19:35:43

Butky csak nem zavarba jöttél?Azsaruk meg lehet h megláttak benned valamit,nem?
süti beállítások módosítása