Szerelmes lettem

2007.12.08. 20:38

Ma találkoztam Vele, szerelem volt első látásra. Mercédesznek hívják, a 30-as éveiben jár, de ezzel semmi gond. Mikor megláttam, tudtam hogy Ő kell nekem, és akármibe kerül, megszerzem. Megismerkedtünk egymással, a következő napok döntik el hogy viszonyulunk majd egymáshoz.

Szerző: butky

5 komment

Címkék: :)

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr10257259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zita 2007.12.10. 12:48:01

Szia!

Ha szerelem volt első látásra, akkor annak nem szabad megváltoznia!!!!
Én is voltam már így, meg is szereztem magamnak a pasit, őrülten szerettük egymást, 3 évet töltöttünk együtt. Egy baj volt fiatalok voltunk, és még mind a ketten szerettünk volna élni egy kicsit!
Nagyon nehéz volt akkor a szakítás, de egymásért a mai napig bármire képesek lennénk!!!!

jocó 2007.12.10. 15:44:55

na most az a kérdés,hogy a mercédesz,hölgy a vagy autó mert
mind a kettő lehet gyönyörű és ugyan
akkor költséges is!!!!!!

Riszta 2007.12.10. 18:35:17

Egy kicsit kétértelmű...de azért tudom,h én vagyok a favoritUgye?!:)
süti beállítások módosítása