Bad news...

2008.06.29. 03:03

Már jó ideje nem írtam, ennek meg is voltak az okai. Május 25-én elveszítettem a Mamámat, nem érhette már meg hogy a hülye unokája kimenjen külföldre. Volt sok készülődés a kiutazásra, és most lám itt vagyunk... Ma van ugyanis a nagy nap, a bigining. 130 akárhány nap visszaszámlálás után elérkeztünk most ide, amikor is felmegyünk a hegyre, majd onnan átszállunk a különc britekhez. Sosem értettem, hogy miért nem lehet hasonulni európával, a jobb oldalon vezetni, ha már megalkották az eurót akkor azt használni, mérföld helyett kilóméterben mérni és a hasonlók.

 

Más.

 

Pénteken buli volt nálunk, amolyan búcsúztató. Aggasztó volt a helyzet a pálinkák láttán, de nem adtuk fel és győzelmet arattunk felette. Sütögetés, fözés, ivás ez így ebben a sorrendben elég szépen is hangzott és meg is valósítottuk. Hajnali 2kor pedig jöhetett az alvás, amit kis megszakításokkal, 15 légy agyoncsapása után 10kor fejeztem be. Akadt olyan egyén aki keverte a napokat, így szombaton akart bulizni, na most ez nem volt kivitelezhető. Majd legközelebb ;) Köszi Nektek akik itt voltatok.

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr10544098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása