Volt itt minden...

2008.08.21. 16:12

Szombaton az első délelöttös műszak után mentünk Környére bulizni. Idő hiányában csak taxival jutottunk le a buszvégre, kifogtuk azt a taxist, aki anno felvitte a turulhoz azt a lányt, aki kiszállás után egy órával le is esett onnan. Mire odaértünk 9 órára már többen aludtak. Hehe. Jó bulinak ígérkezett, ez nálam hamar átcsapott heves rosszullétekbe. Többség érti mire gondolok, nem írom le. Bevágtunk sok grillhúst, salátát, jó pár üveg sört, elszívtunk pár vízipipát... Majd én úgy döntöttem, hogy beszállok 3 csajhoz hazafelé. Akkor még nem gondoltam, hogy ez az este leghosszabb órája. Miután beszálltam kiderült, hogy a csajnak egy hete van jogsija, 5ször vágták meg és nem is az övé az autó, ergo nem ismer rajta semmit. Hátsó ülésről részegen magyaráztam hogy mi hol van, mit hogyan, merre kell menni. Környén van egy szép kereszteződés. Íme:


Nagyobb térképre váltás

Nos itt elsőbbségadás nélkül, a szembe sávban mentünk át rajta. Jelzem Kecskéd felől estünk be a főútra. Pont előtte kérdezték meg hogy én miért nem kapcsolom be az övemet, mondtam hogy minek. Ez volt az a pillanat, amikor úgy éreztem be kell. Elhagytuk Környét, és már hajtottunk Tatabánya felé, amikor annyira megijedtek egy rókától, hogy majdnem az árokban kötöttünk ki. Könyörgöm, a róka nem tesz akkora kárt az autóban mint az árok... Persze folyamatosan mondtam a magamét, mert még részegen is jobban vezettem volna mint ők 3an együttvéve, de folyamatosan le voltam hurrogva. Itt határoztam el, hogy nem alacsonyodom le a szintjükre. Mert a rutinjukkal még jól elvernének.

Eltelt a hét harmadik napja is mára, már nincs sok hátra a hétvégi versenyig. Várom már hogy játszhassak Claude Azema ellen. Most megpróbálhat visszavágni :)

Szerző: butky

Szólj hozzá!

Címkék: buli

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr83626256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása