Totálkár

2008.09.05. 11:35

Tegnapi napon elég eseménydús volt. Motorral mentem melóba, egy helyen nem kaptam meg az elsőbbséget, majdnem egy Skoda Fabián kötöttem ki. Targoncával aki rallyzik, az tisztában van azzal, hogy nem valami biztonságos. Sikerült megcsinálnom azt hogy 2 kerékre álltam a 4ből. A nap zárása pedig az volt, amikor fel akartam tenni töltőre, felnyársalta a kezemet, így 1,5 centi hosszan elkezdtem vérezni. Ilyenkor persze sehol sincs ragtapasz, mert valaki előszeretettel eszi őket, mást erre nem tudok mondani. Akárhányszor kerestem, sosem találtam a kijelölt helyeken.

A bejegyzés trackback címe:

https://butky.blog.hu/api/trackback/id/tr82649515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása